söndag 29 juli 2012

Bruuuuuce The Boss


Hej på er !!
Ja så intog han då äntligen Göteborg.
Underbare Bruce.
Men själv gick jag inte dit....
Både självvalt och inte självvalt.

Vi hade ju bokat 4 st biljetter och vi skulle ta med oss
goa vännerna Mia & Krille.
En mysig parkväll med mat och go musik och utan barn hade vi tänkt.
Nu visade de sig att det inte skulle bli så.
Vi hade köpt 2 biljetter av Biljettnu.se och 2 av Euroteam.net
och givetvis blev vi blåsta av båda företagen.
6000:- rätt i sjön.
Fatta vilken besvikelse.
Nu är det polisanmälan som gäller och hålla tummarna för att man får pengarna tillbaka.
Men vilket svineri rent ut sagt.
Att man kan bli så ohederlig och blåsa folk och ljuga en rakt upp i ansiktet.
Utan att ha nåt som helst dåligt samvete.
Jag höll på att gå upp i atomer när jag pratade med en tjej på Biljettnu.se
Hade hon vart framför mig vet jag inte vad jag hade gjort.
Bara satt och ljög hela tiden och hade piss förklarningar.

Inget samvete alls, man undrar om dom sover gott om nätterna 
och om det känns bra i magen när de ser sig själva i spegeln.

Men som tur var lyckades jag få tag på 2 biljetter när Ticnet släppte
sina extra biljetter till lördagens konsert samma morgon.
(vi skulle gått på fredagen)
För min man är Bruce en gud så det var givet att han skulle gå.
Det gjorde verkligen ont i mitt hjärta när han inte fick gå på fredagens konsert.

Men ibland så finns det en anledning.
Nu var ju lördagens konsert tydligen AMAZING
Och den fick han se, tillsammans med goa Krille 
som aldrig sett The Boss.
Han fick min biljett.
Jag valde att vara hemma med kidsen och så fick de en grabbkväll.
Visst svider det lite att jag missat en grym konsert men jag har ju trots allt
sett honom en gång och det viktigaste var att kärleken fick se honom.

Så det känns väldigt bra.
Men aldrig mer dessa SKIT bolag, akta er för dom.
Boka bara via Ticnet mina vänner.

 klicka på länken

 Kram på er

3 kommentarer:

  1. Nä fyyy faan så arg man blir rent ut sagt....fin du är som gav bort din biljett vännen. Kramar

    SvaraRadera
  2. Så j.....la surt! Ja, hur kan de sova om nätterna är frågan. Hoppas verkligen ni får era pengar tillbaka!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Fyy f-n vilka skurkar det finns! Dessa människor har ju totalt förlorat sin heder.
    Jag tycker verkligen synd om er. Va snäll du var som gav bort din biljett tll honom. Jag kan tänka mig att han blev glad.
    Nu måste ju många ha lärt sig att inte köpa biljetter hos hos dom. Dom går snart omkull hoppas man.
    Ha en fin dag. Nu ska jag njuta av musiken ;o)
    Kram Åsa.

    SvaraRadera