torsdag 12 juli 2012

Helsingör


 Underbara Helsingör

  Godkväll !!
För ett par veckor sedan var jag i Helsingör och hälsade 
på underbara Ulrika med Bloggen Norr Om Köpenhamn.

Min kärlek skulle ner och jobba med en NHL spelare,
jag hade ett skåp att leverera till Ulrika.
Så det passade perfekt, vi slog två flugor i en smäll.

Vi brukar ju åka till Helsingborg/Helsingör jag och Micke
helt enkelt bara för att det är så mysigt.
Härliga fik, restauranger, affärer och massor med Blommor.
Men nu har jag ännu en anledning att åka ner oftare.
Nämligen Ulrika.
Mysigare människa får man leta efter.

Det var så underbart kul att äntligen få träffas live.
Vissa bara det klickar med.

Vi satt och fikade på hennes underbara terass och pratade
om allt mellan himmel och jord.
Hade jag inte haft en tid att passa hade vi nog suttit där än.
Ett vackert hem har hon också.
Ett hem som ger massa inspiration. 
 

 Tusen tack vännen för en underbar dag.
Jag hoppas det blir snart igen och att du kommer till mig också.
 
Lite hann jag med att köp med mig också.
det får ni se en annan dag.
 
Kram på er



1 kommentar:

  1. Ja, visst är Helsingör underbart! Att bara strosa runt på gatorna, slinka in på ett café och fika och så klart lite shopping. Härligt!

    jag är så sugen på att åka till Ulrika jag också. Att få se hennes butik och få inspiration till min blivande butik.

    Kram Malin

    SvaraRadera