torsdag 5 juli 2012

Konserter i Göteborg

Hej Hopp !!
Dagarna bara går i ett nu när det är sommar.
Många tar Blogg paus märker jag.
Jag tar ingen officiell utan skriver litet då och då.
Själva har vi spenderat hela veckan på ljuva Öckerö
på äldsta killens Hockey läger med Frölunda Indians.
Mer om det längre fram.

Igår var ju som bekant 
The Pop of Queen Madonna
och spelade på Ullevi.
Själv var jag inte där då jag inte är ngn fan av henne.
Och dömma av recensionerna så missade man nog inget.
Som en vän på FB skrev:
Ledsen Madonna, du går bort
Ger ju en vink om att det inte var bra.
Men snygg är hon.
Det måste jag säga.

Nä,  själv så går jag på den här "hunken" i sommar
Han ger konserter som heter duga, det vill jag lova.
Ha en fin torsdag mina vänner.

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Aha hunkkonsert- kul;) själv ska jag bara på Melissa Horn som spelar på lördag....kramar

    SvaraRadera
  2. Var på Madonnas konsert 2009. Det var ingen speciellt, men ändå glad att ha sett henne live. Dyrt var det också, 995 kronor tror jag vi betalade.

    Kram Malin

    SvaraRadera