fredag 13 juli 2012

Nytt Disktställ från Madam Stoltz


Hej Hopp !!!
Detta ljuvliga ställ hittade jag när jag var i Helsingör 
för ett par veckor sedan.
Det är från Madam Stoltz.
Ett danskt märke som är fullkomligt underbart.

Föll pladask när jag såg det och det vara bra tvunget 
att följa med hem.
(har ni känt den känslan ngn gång!?!?!)

Har inte riktigt bestämt vad det skall vara i det.
Men så länge ser det ut så här.

Härliga blommor inhandlades också.
Visar i morgon.

Ha en fin dag.
Tack för att ni tittar in.
Kram
 


5 kommentarer:

  1. Ja det var otroligt fint, väckte ha-begär hos mig med! :-)

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  2. Gomorron
    Det var ett fint diskställ, så litet och nätt.
    Kudden finns på sidan 42 i katalogen, den rutiga längst till vänster.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Heelluu...
    Visst är det så, ibland...inte varje dag, jag menar liite sol skadar ju inte *ler*!
    Supersnyggt diskställ, jag har oxå ett Madam Stoltz fast lite större!

    Ha nu en fin helg!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt ställ, det gillar jag verkligen, du har "pyntat" det fint!
    Visst har jag känt många ggr- saker o ting- måste bara ha o det genast!
    Men ibland om jag räknat till 10, tagit en paus från butiken, har jag besinnat mej! behöver jag detta, nja, kanske inte nu, kanske se´n, eller har jag råd............
    Blommor är det lite lättare med, en bukett kan man alltid köpa o blommor o växter är sååååå härligt!
    kram till er alla därhemma! från OSS

    SvaraRadera