tisdag 28 augusti 2012

Greengate på Formex

Hej på er
Hoppas ni har en underbar tisdag.
I mitt förra inlägg var det IB Laursen bilder
från Formex mässan som visades.
 
Jag tänkte att vi kör på mera Formex.
Denna gången blir det från leverantören
Greengate !!!
Som vanligt är det underbara Höst/Vinter kollektioner.
Massa härliga färger (som ni kanske redan sett)
Dom har ju verkligen en tendens att visa ngt nytt varje gång
i både färger och modeller. 
Det tråkiga är att många stora varuhus och affärer
(ingen nämnd ingen glömd)
sedan tar efter och gör en tråkig kopia på det.
Men, men.....

Vissa av bilderna är inte riktigt världsbäst.
GG har väldigt starkt monterljus och jag har inte världens bästa kamera.
Men håll till godo.





 Visst är det mycket fint !?!?
Man blir så glad varje gång man ser deras produkter.

Och det är svårt att bestämma sig för en färg och serie.
Vet fortfarande inte vad som skall dominera 
hemma hos fsm Persson i höst/vinter.

Den karamellen får man suga lite på !!

Tjingtjingeling
 

1 kommentar:

  1. Så härliga bilder med många fina ting, ja, svårt även här att bestämma färg osv. Och när jag ser de små enarna, kottarna, små hjärtan i tyg, allt det rödprickiga, mm då tänker jag Advent-Jul, mysig tid! Har lite brunt/o rödprickigt porslin, som jag gillar, kaffet smakar extra gott i min röda prickiga kopp Ha det så jättegott!

    SvaraRadera