torsdag 30 augusti 2012

Ingen Formex utan jul

Vacker jul med lila, zink & kottar
Traditionellt i vitt & rött

Eller varför inte i vacker ljusblå tillsammans med glas, smide & säckväv 


  
Naturfärger, trä och säckväv
Julen är läcker i kombinationen rosa/rött/vitt 
Använd mycket av vad naturen har att erbjuda.
Kottar, blomor, äpplen & mossa i kombination med
vackra band, glaslyktor och blockljus

Underbart fin som gärna får stå hos mig till advent

Tjingtjingeling
Ingen Formex utan jul, eller hur!?!?

Jag lovar det är mitt sista inlägg om Formex
(eller mitt näst sista)
I morgon kommer det sista. 
Det ör så kul att visa er massa bilder därifrån.
Jag vet själv att jag tyckte alltid det var så roligt
att få se massa bilder från mässorna när jag aldrig
hade möjligheten att gå själv.
Men det är vad jag tycker......(0:
(Så ni får dras med massa kort)

Det fanns väldigt mkt vackert att kika på 
när det kom till julen på Formex.
Att sedan välja vad man skall ta in 
eller vilken färg man skall satsa på
det är som att leta efter en nål i en höstack.
Det finns så många härliga färger idag att ha till jul.
Inte bara Vitt & Rött.
Du kan ha rosa, lila & ljusblått.
Ja du väljer själv

Själv har jag inte bestämt mig ännu vad jag skall ha hemma.
Tur att det är ett par månader kvar.

Hur går dina tankar inför julen?
Har ni som mig börjat fundera på detta?
Hade vart kul att få höra.

Må så gott
Kram kram och tusen tusen tack för att du kikar in
 

1 kommentar:

  1. Hej Vännen!
    Jättekul att få se bilder från Formex tycker jag!

    Har inte börjat fundera på julen än;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera