torsdag 16 augusti 2012

Mer info ang Chic Antiques Gummistövlar


UPPDATERING CHIC ANTIQUE GUMMISTÖVLAR
Hej på er. Idag har jag äntligen fått "träffa" gummistövlarna i real life.....(0:
Tyvärr så hade dom bara ett par 37:or där så det har inte gått att mäta ngt. Men stövlarna är INTE tunga enligt mig.
Snarare lättare eller som ett par vanliga gummistövlar.
I strl 37 fick jag fram följande mått: Höjd 26,5 cm, går ca till mitten på vaden skulle jag tro. Diametern upptill är rymlig tycker jag och det sitter en dragkedja bak som man kan använda. Personalen på CA sa att det är normala i strl, har du 39 är det 39 du skall ha och att de sitter skönt på.
Hoppas detta hjälper er lite.
Du som inte har beställt och vill beställa maila mig på icka@skimmelgarden din storlek, ditt telefonnummer och namn. Senast fredag kl 15


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar