måndag 13 augusti 2012

Rosor i trädgården

 Hej på er !!
Hoppas ni haft en härlig helg.
Själva har vi bara myst hemma och målat, målat och åter målat.
Vad visar jag vid ett senare tillfälle.
Just nu så blommar mina rosor så fint i rabetterna.
Jag njuter av det i fulla drag.
Det gäller att hitta de små kornen i livet som förgyller.

Det är så lyxigt att kunna plocka in sin egen lilla bukett

Den här vackra köpte jag i Helsingör när jag hälsade på goa Ulrika
Den heter Rosa Winchester Cathedral
Köpte även Lavendel i Helsingör och satte bredvid  

Denna vackra heter Stockholm
 Har faktiskt köpt fler i veckan men inte hunnit sätta ner dom ännu.
Kanske inte är säsong för att sätta rosor i rabetten nu
men jag fick dom till ett kalas pris så jag slog till.
Blommar dom inte något i år så kommer dom nog nästa.

Ha  nu en härlig vecka godingar.
Nu skall jag kika in hos er och lämna ett tass avtryck,
för det har jag varit usel på den sista tiden.
Men men är det sommar så är det.....

Kramelikram !!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt vackra, kan föreställa mig hur gott de doftar...Önskar dig en fin vecka. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig! Hoppas de blommar läääääänge, känner nästan doften ända hit, kramar till er alla!

    SvaraRadera