lördag 6 oktober 2012

Nyheterna trillar in i butiken


Hej på er !!
Uppdateringen här är inte den allra bästa 
men livet går just nu 140 knyck känns det som.
I morgon har jag öppet min Butik Skimmelgården
så har du vägarna förbi kika gärna in hos mig.
En del höst nyheter har trillat in som ni kan se ovan.

Underbara tunikor, tighta, scarfs och gummistövlar 
från Chic Antique:s egna märke MIEL
Och dessa gummistövlar.
Dom har blivit så populära att dom redan är slut.
Jag har ett par kvar i min butik.
Jag har prata med kontoret i Danmark och där är det helt slut också.
Men det kommer ny leveranser i Februari
Så är du sugen på ett par boka upp dig här hos mig.
Så vet du att du garanterat får ett par.
Dom sitter underbart på och är så snygga !!!

Jag har också fått in härliga linne tofflor i beige/grått.
Mjuka och sköna och perfekta att ha på sig nu när hösten är här.

Välkommen in till Butiken
Skimelvägen 23, Gerrebacka
Öppet varje söndag kl 11-15

Kram på er







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar