torsdag 15 november 2012

Long time no seen.........

Underbara ljusstakar från CA, vill ha
 Hej på er !!
 Hujedamig vad tiden går 
Nu närmar det sig med stormsteg.
Min favvo tid
Advent & Jul
Tjooohooo

Men jag skulle bara hålla upp med bloggandet i några dagar.
Inte i över en månad.....

Men det har faktiskt vart lite skönt.
Ibland så finns liksom inte känslan & inspirationen där.
Det går inte att tvinga fram den, tror jag.

Det härliga är ju att man ändå alltid kan välja 
att gå in andras bloggar och njuta och få inspiration.
Det är kanoners!!!
 
 Men nu känner jag mig lite sugen och redo igen.

Idag skall jag in till stan och ordna med födelsedagspresent till min
underbart fina mamma som fyllt jämt.
Henne skall vi fira i morgon.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina föräldrar.
Som så säkert för många er andra.
Dom finns alltid där och ställer upp och hjälper till
helt kravlöst.
Ni är underbara mamma & pappa.
Jag älskar er över allt annat.
Tack för att ni finns!!!

Ha en härlig dag allihopa så syns vi snart igen.
Stor stor 
Kram
Ickapicka


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar