måndag 14 januari 2013

Min kärlek, min man & hans blogg

 Hej på er !!

Hoppas ni har en härlig måndag.
Själv har jag jobbat hela dagen med alla beställningar 
som jag fått på de ljuvliga gummistövlarna från Chic Antique.
Det finns fortfarande några kvar att beställa.
Hör av dig om du är intresserad.
Men nog pratat om stövlar (för idag i alla fall)

Idag vill jag dela med mig av en blogg, ett inlägg och en männsika
som för mig är väldigt kär och är mitt livs kärlek.
Min Micke.
Inser att jag aldrig direkt skrivit om honom här på bloggen.
Vad han gör, vem han är mm
Det kan jag också göra vid tillfälle
Men idag vill jag dela med mig av hans blogg och en underbart
inlägg han gjorde häromdagen.

Klicka på länken nedan för att komma till inlägget

Jag tycker det är så fantastiskt bra skrivet
och det här är något vi alla borde reflektera över.

Bloggen heter: www.mikaelpersson.me

Ha en fortsatt härlig kväll alla fina.
Kram
OCH ÄR DET NÅGON SOM VILL FÖRBARMA SIG ÖVER MIG
OCH HJÄLPA MIG ATT RÄTTA TILL MIN BLOGG
VORE JAG EVIGT TACKSAM.
DEN SER JU UT SOM TJALALA JUST NU

2 kommentarer:

  1. Halloj! Tråkigt när mallen strular. Vet ju inte hur den såg ut innan, svårt att hjälpa exakt då. Är det typsnitt,bredderna på kolumnerna? Du får gärna maila mig vad som du behöver ändra så kanske jag kan vägleda dig. Vi bor ju inte så långt från varann men just nu är tiden knapp men om jag får lite hintar om vad du vill göra så kan jag knåpa ihop ett hjälpmail ... kanske. Jag kan försöka :-) Fixa din blogspot har väldigt bra hjälp , men maila om du vill.

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej Icka!
    Vad klokt skriver av din Micke!!

    Såg att det kommit in lite tips bland mina kommentarer, kanske Angelica/Lilla Kråkslottet kan hjälpa dig? Jag vågar inte gå in o mixtra..har noll koll på sånt här;)

    Hoppas det löser sig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera