tisdag 22 januari 2013

Handgjorda Vingar

Så vackra handgjorda vingar
Nu när jag har släppt mina hämningar när det
gäller färger till våren i mitt hem
och insett att mitt hem inte bara kommer att gå i vitt
så ser jag bara färg och i synnerhet rosa över allt just nu.

Precis som när man vill ha barn/väntar barn 
så ser man bara gravid magar över allt.
(Och nej jag skall inte ha barn)

Nä nu vill jag ha massa  färg.
På plädar, kuddar & blommor.

Finaste blommorna

Perfekt sliten rosa färg
 Har ni sett vilka vackra handgjorda saker jag hittat.
To Die For
Tänk er vingarna hängande på sängramen
och de vackra fönsterluckorna bara stående i fönstret.

Tjingtjngeling !!!




2 kommentarer:

  1. Bara så läckert med rosa nu .Mysiga vingar och snygga fönsterluckor.Ha en skön tisdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vingarna är helt underbara, ja tänk att ha dem hängnades vid sängen;) Ha en fin vecka vännen. Kram

    SvaraRadera