fredag 25 januari 2013

Tävling Vinn Chic Antiques Gummistövlar

 
Äntligen Fredag
Veckan bästa dag om ni frågar mig.
 Det skall jag fira med både fredagsmys
och
 TÄVLING!!!!
 
Jag har ju sålt/och säljer dessa ljuvliga stövlar från
MIEL/Chic Antique i min butik.
Efterfrågan har varit enorm.
Vilket är super kul.
 
Stövlarna är grymt snygga och sitter underbart på foten.
 
Vill du:
VINNA ett par Gummistövlar från
 danska Miel/Chic Antique !!!!

Allt du behöver göra för att vara med är:
1 Lott lämna kommentar
  2 Lotter Kommentar & länka till din blogg/sida
  3 Lotter Kommentar, bli följare & länka till din blogg/sida
4 Lotter  Kommentar, bli följare, länka till din blogg/sida & gilla vår sida på FB
 
***OBS OBS OBS***
Väldigt viktigt att du anger i kommentaren vilken strl du vill ha
 
Tävlingen pågår till fredagen 8 Feb 
Lycka till & trevlig helg.
( bli inte alltför ledsen om du inte vinner, jag kommer att 
ta in fler så man kan förbeställa till ett kanon pris)

Kram Icka

60 kommentarer:

  1. Wow, vilken fin utlottning! Jag tar genast en lott och hoppas på tur.

    Ha en skön helg!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Hej,

    När jag gjort allt jag ska så har jag samlat på mig 4 lotter.
    Hm, storlek är lite svårt. 39-40 har jag. Men 39 kanske räcker.

    Kram kram och trevlig helg!

    Malin Kårdahl

    SvaraRadera
  3. Precis vad jag skulle behöva. Storlek 39 trivs på mina fötter ;) Antar att det blir 1 lott då jag varken har blogg eller finns på FB. Följer dig dock på Bloglovin :) Håller tummarna, hårt, hårt.

    SvaraRadera
  4. kontakta.anki@live.sefredag, 25 januari, 2013

    Yes - dessa läckra stövlar gör halva jobbet i trädgår'n. Vill ha ett par i stl 39 om jag vinner.

    SvaraRadera
  5. Jättefina storlek 39 skulle passa mig =)

    SvaraRadera
  6. De vill jag absolut försöka vinna.
    Jag måste ha nya stövlar i år :o)
    Storlek 39.
    4 lotter vill jag ha och hoppas på fyrfaldig tur.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. Jag vet inte om det blir dubbletter av kommentaren.
    Men jag vill ha 4 lotter.
    Storlek 39 om jag har turen att vinna.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  8. Vill gärna vara med och tävla om dessa supersnygga gummistövlar!
    1:Skriver kommentar
    2:Blivit följare
    3:Gillar facebooksidan
    Å nu håller jag mina tummar stenhårt! =)

    Hälsningar,Lotta

    SvaraRadera
  9. oh det vore häftigt att vinna såna fina stövlar. Det går åt på kolonin i leran. st. är tror jag 39.
    Jag tar 3 lotter.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  10. Åhhh sååå fina!!! Ger vill ha begär!!
    Håller tummar och tår! Stl. 38
    Kickan1982

    SvaraRadera
  11. Oj vilken härlig tävling och blogg.
    Jag tar en lott då jag inte har har blogg eller FB.
    Stövlarna ser underbara ut. Strl 37 skulle bli fint.
    Tack.

    Hälsningar
    Malin

    SvaraRadera
  12. Så fina stövlar! Jag vill gärna vara med i utlottningen, strl 39 blir lagom, om de är normala i storleken - annars 40.

    Gillar på fb också!

    SvaraRadera
  13. Hej min vän!! Klaaaart att jag vill träffa dig :)) Säg bara till när du ska neråt. Blir mysigt med vårfika och kik i min butik.

    Vill jättegärna vara med i din tävling och tar 4 lotter.
    stl 38.
    Ha bästa onsdagen!!
    Kram på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  14. Wow så snygga... Skulle bli riktigt lycklig om jag fick hem ett par sånna;) storlek 39 har jag;)
    Ha en strålande dag
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  15. Hej Icka

    Sååå många underbara vackra bilder o ting här:-)

    Måste nästan "nypa mig själv i armen" för att kolla att jag inte drömmer.

    Flasköppnarna är coola. De rosa änglavingarna
    himmelska...

    Hittade hit av en slump när jag gogglade svenskar bloggar i "Köpenhamn".

    Bor i Skåne så jag åker till Helsingör några gånger om året.

    Vill gärna vara med o TÄVLA om de Coola Gummistövlarna!!! :-)
    De skulle fixa Min nya outfit.

    Dessutom ÄLSKAR jag att "plöja" runt i gummistövlar så fort vädret tillåter, det är praktiskt, mysigt med sockar i och så ÄR ju dessa så SNYGGA!!!

    De skulle bli en KÄR FAVORIT. >3

    Tur jag hade som hittade hit just nu så jag kan va med o tävla. Hoppas på fortsatt tur.

    Jag brukar ha stl 37.

    Jag har 1.kommenterat 2.gillat på fb 3.går gärna in och "följer" (får se om jag kommer på "hur"?) Har ingen blogg.

    Tack för en fin upplevelse. ;-)




    SvaraRadera
  16. Kulramen blev omtyckt, inte konstigt
    för den var jättefin. Så fina stövlar
    du lottar ut, både tuffa och ser sköna ut.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Glömde skriva att jag självklart
    länkar, är inte med på fb
    Kram
    AM

    SvaraRadera
  18. Jättetuffa stövlar och mina fötter trivs i storlek 39.

    SvaraRadera
  19. Helena i Uppsala
    En lott till mig, tack! Och storlek 37 så man kan vicka på tårna.

    SvaraRadera
  20. vilken fin blogg jag hittat till idag och en supertävling,,,,,,,jag skulle gärna vilja trippa runt i st 38 o känna mig torr om fötterna i detta slask o regniga land,,,,tar 1lott o väntar med spänning,,,,,,kommer att titta in här ofta,,,det kan jag lova mvh annelie.pesa.persson@telia.com

    SvaraRadera
  21. Vilka tuffa stövlar. Är gärna med, 1 lott för mej. Är de normala i storlek passar 39. Hälsn AnnakJ.

    SvaraRadera
  22. Åh, de behöver jag som går genom skogen för att komma till jobbet från hållplatsen, tänk att vara snygg när man kommer fram! Stl 39 blir toppen!
    Inger

    inger.kjellberg@telia.com

    SvaraRadera
  23. Helt underbara stövlar!!!
    Jag kniper 4 lotter och hoppas på tur!!
    Strl 41 skulle passa mig.. :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  24. Ohh vilka fina stövlar ,Håller just på att bestämma mig för vilka jag ska köpa
    Tar 4 lotter
    Storlek 40 skulle passa mig perfekt
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  25. super fina :)
    Gilla gilla på facebook
    Å jag behöver stl 37 tack !

    Hälsningar Cecilia Ragnarsson

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen! :)

    Jag är med och tävlar med 4 lotter, följer bloggen & även på facebook. :)

    Storlek 40 skulle jag be att få om jag vinner stövlarna.

    Mvh Jessica G F

    SvaraRadera
  27. Hej. Vill jätte gärna vara med. Jag kniper fyra lotter. Har kommenterat, länkat, blivit följare och gillat på FB.

    Kram

    SvaraRadera
  28. Så snygga! Jag tar 4 lotter. Storlek 37 eller 36 om de är stora i storleken om jag skulle vinna alltså!

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Dom snygga stövlarna vill jag gärna vinna. Vilken fin utlottning. Storlek 36 skulle säkert bli bra.

    Kram Margareta

    SvaraRadera
  30. Jättesnygga, tar en lott.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  31. Ååå,så snygga skulle passa en tjej i norra delen av sverige,tar 1 lott. Strl.38 Mvh Christine

    SvaraRadera
  32. hej verkligen fina stövlar! 2 lotter på mej då jag facebokkgillat o lämnat kommentar!
    fin blogg! trevlig helg!

    SvaraRadera
  33. Vilka snygga stövlar! 4 lotter tack, så hoppas jag på jättetur!!!

    Storlek 39.

    SvaraRadera
  34. Hej Icka!
    Åh vilka charmanta stövlar! Love! Skulle passa bra att tassa runt i ett par 39:or i trädgården i vår. Tänk vad grannarna skulle bli gröna av avund. hihi

    2 lotter kniper jag av dig!
    Ska även kika om jag finner dig på FB. ☆

    Önskar dig en toppenhelg!
    Kramar Ina

    SvaraRadera
  35. Råläckra stövlar som min Darling skulle älska. Hon har storlek 38.

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Lotter har jag aldrig vunnit på, men jag vill gärna vara med och tävla om dessa snygga och praktiska gummistövlar! Jag har uppfyllt alla steg, så nu hoppas jag och håller tummarna.

    Allt gott, Helena i Sundsvall med strl 40

    SvaraRadera
  37. Trevlig blogg och snygga stövlar! Jag blir följare och länkar, så jag tar alltså 3 lotter. Har ingen "fejsbok" tyvärr....
    Min storlek är 38.

    SvaraRadera
  38. En trädgårds-stövel-lott tack! Storlek 39/40 skulle passa fint. /Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Nu hoppas jag att jag gjort på rätt sätt för att tävla med 4 lotter - gillat på fb, kommenterat, länkat på min blogg och följt. När det gäller att följa, så har jag lagt till Skimmelgården på min bloggerlista. Hoppas det var så det var meningen. Det finns ju också Bloglovin men då kanske det är svårare för er att se om man verkligen gjort som det sagts. Därför valde jag Bloggers lista.
    Om jag har turen att vinna väljer jag storlek 39. Hoppas på tur, men om jag inte vinner är jag ändå glad över att ha hittat bloggen. Jag har bloggat sedan 2007 och verkligen längtat efter att få komma över lite nya bloggar att följa. Tack för titten! Återkommer när ni gjort ett nytt inlägg. Nu blir jag ju informerad om det :)

    Mvh Sussie

    SvaraRadera
  40. Vilken fin blogg du har,och vad mycket fina saker! Hit kommer jag komma tillbaka :) och dessutom en tävling med häftiga stövlar!
    Jag är gärna med och tävlar med 4 lotter, kommentar, länk från min blogg, gillat på fb och blivit följare!
    Storlek 40 skulle jag behöva ha om jag vinner!

    Önskar dig en fin dag!
    Bella

    SvaraRadera
  41. Det behövs verkligen gummistövlar ofta här i Skåne och de här var UR-snygga!! Jag har gillat på FB, anslutit mig och skriver kommentar. Så tre lotter sålänge! Försökte länka men lyckades inte, så jag meddelar när detta fungerar!
    Ha en skön söndag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  42. Oj så fina!
    Jag tar en lott och hoppas :)
    Har storlek 38.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej så klart man vill vara med i sån fin utlottning,tar 2 lotter...str 37
    kram Rosa

    SvaraRadera
  44. Dessa stövlar var verkligen snygga så självklart chansar jag på vinst. Om jag har turen med mig så blir strl.39 bra.
    Till sist,jag tävlar med 1 lott.

    Ha det bra / Susanne

    SvaraRadera
  45. Snyggaste stövlarna hittills. Skulle vara roligt med en vinst då jag fyller år dagen innan utlottningstiden går ut. En lott för mig och storlek 40 på stövlarna. Välkommen in till min nya blogg f ö!
    Hälsningar Poppy

    SvaraRadera
  46. Självklart vill jag vara med i utlottningen av så tuffa stövlar! Är in då och då på din blogg för att vimla runt bland dina bilder och skaffa inspiration!
    Strlk 36 om jag har turen!
    //Maria

    SvaraRadera
  47. Så flott gave, jeg vil gjerne være med.
    Følger,bloggrull og en kommentar.
    Jeg ønsker deg en fin dag og gleder meg til å følge deg videre.
    Marit.

    SvaraRadera
  48. Hej!

    Ibland har man tur och hamnar på riktigt fina bloggar. Jag vill gärna vara med i ditt fina lotteri. Jag tar 4 lotter och hoppas på tur. Om jag vinner skulle jag vilja ha ett par stövlar i storlek 39.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  49. ok då får vi se om jag vinner ett par i storlek 40 till min älskade svärdotter...
    Kommenterar här, följer gör jag redan, länkar gör jag med en gång, på www.swedanes.blogspot.com
    - så 3 lotter till mig.
    mvh Eva

    SvaraRadera
  50. Klart att man vill vinna såna fina stövlar kram B min stolek är 40 adress re-bygg@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jättefina. Vill vara med i tävlingen och tar två lotter. Storlek 37. Välkommen in på min sida :)
    http://www.freewebs.com/stabis2/

    Anette

    SvaraRadera
  52. Hei, klart jeg vil delta, trekker et lodd. Jeg bruker str. 40.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Ett par snygga gummistövlar är guld värt. Tänk att kunna gå ut bland folk utan att känna sig som lump. En lott med vinst tack. Så omvandlar jag det till ett par stövlar i strl 39. Hälsn Monika
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Hej!
    Vilka snygga gummistövlar!
    Jag satsar 2 lotter på storlek 38. (Kommentar och länk med bild.)
    Ha en fin kväll! :)

    SvaraRadera
  55. Hej!!
    Jag halkade in här i sista minuten. Men jag hinner nog med 2 lotter.! Gillar och delar på FB också. Jag e ny läsare och jag tittar jätegärna in igen. Supermysig blogg!!
    Ha en härlig helg. Storlek 38 passar min fot.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  56. Vilka Fina!
    Jag har st38 om jag nu skulle ha den turen att vinna
    Jag kan säga dig att jag skulle bli så jätteglad, de kommer att passa på nästa inredningsjobb när vi skall fotografera ute.
    Haregott!

    SvaraRadera
  57. Ahhhhh, vilka urläckra gummistövlar. Hoppas de blir mina, har storlek 37. Trevlig helg!/Annelie

    SvaraRadera
  58. Hej.
    Snygga stövla o härlig blogg.
    Ska försöka länka(inte van,men det ska nog gå) gillar på fb oxå.Har du några 36 or som står o skräpar nånstans,så passar det mej :)
    Ha det gott

    SvaraRadera
  59. Det hände något.Har länkat.lämmnat kommentag ,gillat...men min kommentar kom inte med:(
    ett par36 or hade suttit fint..Får återkomma med beställning istället

    SvaraRadera
  60. Kanon snygga stövlar har länkat men glömt kommentaren tur man kollar ibland. Hade inte varit så kul om man missar så snygga utlottningar. 4 lotter. Och st 38 skulle nog bli bra. önskar en härlig helg kram Beijan

    SvaraRadera