fredag 15 februari 2013

Alla hjärtans dag



Hej på er !!

Jag hoppas ni hade en underbar Alla Hjärtans dag igår.
Själva gick dagen i shoppingens tecken, bio & mys

Barnen var på bio med bästa mormor & morfar.
Då passade jag och kärleken på att gå en liten vända på stan
för att shoppa lite.
Det var inte igår kan jag säga.
Vi gick till favvo butiken Peak Performance i Arkaden här i Göteborg.
Bästa butiken med absolut bästa personalen.
Helt fantastiska.
 Mycket nytt hade kommit in.
Vi slog till på varsin Helium jacka
Jag tog den  mörkblå & Micke den ljusare blå

 Jag hittade även mysigaste tröjan som fick följa med hem 


 Barnen fick också lite nytt, bl a det här från HM

Hittade underbara bordstabletter på Hemtex som fick hänga med hem.
4 st för 99:- som hittat

Vackraste Hortensian fick också följa med

Sen bar det av till
Och en välbehövlig lunch


Sen var det att hämta killarna, träna hockey och efter det hem för mys
Där hemma fick jag detta av finaste killarna.



Mina älsklingar
Vad jag älskar er !!!
 
Nu bär det av till Star Bowling för familjematch och go lunch.

Ha en underbar fredag alla.

Kramelikram
Icka

1 kommentar:

  1. Låter som en väldigt bra dag det där. Alla ingredienser till en toppendag fanns med, shopping och god mat.

    Kram kram

    SvaraRadera