söndag 24 februari 2013

Äntligen, väntan är över



Äntligen, äntligen, äntligen
har jag hittat mina Converse.
Jag är så lycklig.
I över ett års tid har jag jagat denna skönhet.
Limegula Converse.

Dom har varit super svåra att få tag på och jag har letat i alla jordens hörn.
 I Europa, USA & Australien utan resultat.
Jag hade gett upp hoppet när jag hittade dom idag.
Vilket lyckorus.
Adrenalinet rusade i kroppen och det var nästan 
lite svårt när jag skulle klicka hem dom.
Fingrarna darrade för att jag var så nervös för att de skulle ta slut.
(Löjligt jag vet, men sant)

Så nu är dom mina och jag längtar så.
Kommer att somna som en väldigt lycklig tjej ikväll.

Tack gode gud för nätbutiker säger jag bara.
Och just i dag:
Tack Gode Gud för:
ELLOS !!!!



3 kommentarer:

  1. Så du hittade dem på Ellos efter att ha surfat jorden runt?! Det var inte illa. =0) Hoppas nu att du blir nöjd med dem!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill också ha såna! :)

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vid det här laget har du nog hunnit gå in dem med ;)
    Jätte snygga :)
    Ha en fin helg,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera