lördag 2 februari 2013

Härliga lördag

 Efter härlig morgon promenad
är det något alldeles speciellt att sätta sig med en kopp kaffe & tända ljus
i tystnaden medan de andra i huset sover.

Ofta sitter jag och läser en tidning,
 funderar över nya inrednings projekt eller bara är.
Låter tankarna vandra fritt om allt och ingenting.

Det är lyx !!!


 Härlig morgonpromenad

Nu blir det hockey sedan något som många väntat på.
I alla fall jag & de minsta i vårt hus.
Nämligen
 

Det blir hemma gjord pizza, pocorn & godis
Mys på hög nivå
 
 Skall bli riktigt kul att titta på.
Och sedan höra alla åsikter i morgon.
 (då har jag själv redan vädrat mina med min
 väldigt ointresserad av Melodifestivalen man)

Ha en fortsatt underbar lördag mina vänner

Tjingtjingeling
Icka









4 kommentarer:

  1. Kikar in för att önska dig en härlig lördag! Här blir det också mello ikväll. ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Här på gården har mello kollats på ikväll.
    Och enligt mig var det rätt som gick vidare...
    Vilken härlig blogg jag hittat här =)
    Visst är din beskrivning av morgonen underbar, fast hos oss är det sällan jag som vaknar först...fast ibland händer det ;)
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  3. Nä men, vad är det mitt öga skådar, vilka SNYGGA stolar!!! Ja, de vita är fina de med, men de gröna, wow. :-) KRAM, ses i veckan!!

    SvaraRadera
  4. Jaa, det där med Melodifestivalen tror jag aldrig vi kan lära våra danska män.
    För mig är det en mycket viktig tradition, som jag inte vill vara utan.
    Rätt låtar gick vidare, utan tvekan!
    mvh Eva

    SvaraRadera