fredag 29 mars 2013

Påskdukning








 Hej på er fina !!!
För ett tag sen träffades jag och min vän Cicci och lekte loss lite hemma hos mig.
Cicci är super på att fota och jag, jag älskar ju inredning.
 
 Så jag stylade och hon fotade & ovan ser ni resutatet.
En påskdukning i naturfärger & naturmaterial.
Ett tips till morgondagens festligheter.

Visst är påsken en härlig högtid !?!?
Massor av vackra blommor, vaktelägg & ris.
Jag bara älskar det.

Nu blir det mys i nya soffan (visar jag en annan dag)
med familjen och en kopp te´

I morgon är det påskafton.
Givetvis blir det påskäggs jakt
Men vi har även en födelsedag att fira.
Det skall vi göra med en familje bowlingmatch & en matbit.

Kramelikram 
Icka
 






5 kommentarer:

  1. Vad kul att vi verkar ha fastnat för lite olika bilder. :-)
    Hoppas vi får möjlighet att göra om det snart.
    Nyfiken på nya soffan, trodde ni skulle vänta med en ny, men du är väl lika spontan och impulsiv som jag. KRAM och glad påsk!!

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Hade gärna slagit mig ner och njutit av mat och dryck där.

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. Fantastiska påskbilder vännen ♡
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sååå fint! Fint stylat och vackra bilder! Passar i vilken inredningstidning som helst! Hoppas er helg varit fin, här har vi trotsat kylan och ställt ut odlingsbänkar. Igår städades i växthuset, sånt blir jag glad av!

    Kram

    Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så jättefint du hade dukat, jag gillar
    det ljusa lätta, blir sån vårkänsla.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera