tisdag 9 april 2013

NKOTB........Jag är fortfarande ett fan


Hej på er !!

Som yngre var hela mitt rum tapeserat med bilder och planscher
med pojkbandet NKOTB.
Självklart skulle jag ju gifta mig med Joey McIntyre
(som alla andra)

Det är ju många år sedan och jag har inte lyssnat på dom på länge, länge
Men idag hittade jag en ny video med dom som spelades 
in i Januari i år.

När jag lyssnade på den var det som att flyttas tillbaka i tiden
och man var på sitt tonårsrum igen.

Grymt bra låt.
Och jag är tydligen fortfarande ett fan av NKOTB......(0:


Lyssna här

Vad tycker du ???
Tjingtjingeling

5 kommentarer:

  1. Du med ?! =)

    Vi är så lika Icka! Kunde varit tvillingar =)

    Puss på dig goding, vi ses på torsdag!!

    kram <3

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra låt och vilka snyggingar. Att jag har missat de. Måste kolla/lyssna på deras tidigare låtar. Grymt bra!

    / Susanne

    SvaraRadera
  3. Men du att se det där gillade jag. Var nog aldrig ett fan då, men kan bli nu. Jag är ju inte heller gift, så kan ju gifta mig med nån av dem. Lars har säkert inget emot det... ;-)

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du får komma! Maid of honor dessutom. Känns ok att kunna lova det faktiskt. ;-)

      Jo, vi ska nog till Formex. Blev rekommenderade Danmarks mässa av en kund dock. Fler internationella leverantörer, men även svenska då. Men vi gillar ju Stockholm också... Svårt, men något blir det.

      Hade varit kul att träffas, vi får hålla kontakten helt enkelt.

      Kram kram

      Radera
  4. Slank in här från Hemma från Kråkered....och jag tänkte faktiskt på NKOTB idag när jag lyssnade på radion imorse på väg till jobbet och de pratade om Justin Bieber konserterna i Stockholm. De intervjuade Bieber fans utanför Globen och flera hade fått ledigt från skolan för att gå på konserten.

    Då log jag och fnissade för mig själv och tänkte tillbaka på min egna ungdom som NKOTB fan (Blockhead). ;-)

    Såklart var Joe också min favorit och jag såg dem live i Göteborg 1991. Vilket minne, ett minne för livet.

    Jag råkade hitta en massa nya NKOTB låtar på youtube för några månader sedan och kunde inte låta bli att drömma mig tillbaka. Nu är man 3 barns mor, snart 4 barns mor, gift, har hus och bilar och drömmen om Joe har falnat. Men minnen finns kvar, samt en och annan NKOTB bok på vinden.

    SvaraRadera