tisdag 20 augusti 2013

Min Kärlek Micke och hans jobb !!!



Hej på er godingar !!!
Vilken härlig dag det är idag.
Man riktigt känner att hösten är på G och det är underbart.
Idag drog skola och dagis igång för killarna
Den äldsta börjar i 3:an och lilleman är nästan äldst på dagis.
Det där med nästan är väldigt viktigt när man är 4 1/2 år
Det skall bli skönt med rutiner och få komma igång igen med allt.
Jag ser verkligen fram emot hösten.

Idag vill jag faktiskt tipsa om min man Mickes blog
Jag fick ett mail för et tag sen med frågan om vad han gör.

Micke har sitt ursprung i idrottens värld.
Han har vart golfproffs sedan 14 års ålder 
och vunnit EM guld både individuellt och lag som amatör i golf.

Han har även ett förflutet inom hockey och i Frölunda Indians.
Med bl a en säsong i A-laget.
Till slut var han tvungen att välja: hockey eller golf
Det blev golf vid tillfället och spel på heltid.

De senaste 10 åren jobbar han som personlig coach åt ett flertal hockeyspelare, 
tourspelare inom golf, med Norska Golfförbundet som mental rådgivare, 
Han föreläser även för företag runt om i Norden
 och har ett antal långa uppdrag med företag och klienter runt om i Sverige & Norden.

Man kan säga att min man har många eld i järnen 
och ständigt nya härliga ideér.

Hans Blogg & Hemsida hittar du här nedan:

Ha en underbar dag.
Tjipp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar