torsdag 12 september 2013

Förkylning & Kusmi Tea



Hej hopp !!!
Idag blir det detta läget i soffan då en förkylning virat sitt grepp om mig.
Att vara förkyld och ha ont i halsen är förutom magsjuka bara....blääää

Men å andra sidan får jag ligga i soffan, kika i Greengate katalogen
och dricka mitt "favvis" te.
Nämligen Kusmi Tea.
Idag blir det med chokladsmak.
Passar liksom bra när hösten är på ingång.
 Det är verkligen jätte gott & rekommenderas.
Jag hittade det när vi var på Champs Elysee i Paris i somras.
Jag har länge velat ha detta te.
Dels pga av alla smaker och dels pga av de vackra burkarna.
Men jag har dragit mig lite pga priset.
Kusmi Tea affären i Paris
 Det är en underbar affär med bara te.
Det var inte lätt att välja kan jag säga.
Men mitt val föll på:
Choklad, Jordgubb & ett Detox te med smak av Grapefrukt .
Alla är lika goda !!!!

Detox med smak av Grape
 
Många smaker att välja emellan
Det finns en nätbutik man kan beställa igenom
Kusmi Tea
Klicka på länken ovan så kommer du dit.

Ha en underbar torsdag.
Kramelikram !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar