onsdag 6 november 2013

Jul, jul, strålande jul







Visst är det härligt att julen närmar sig.
Börja pynta tidigt är mitt motto.
Så kan man njuta av det länge, länge.
För julen är enligt mig högtidernas högtid

Jag fullkomligt älskar allt pynt, ljus blommor & dofter !!!

I år satsar jag själv på en jul i mjuka milda färger hemma.
En blandning av franskt, lantligt & slitet.

Vilket kanske syns när man ser bilderna ovan på de varor 
jag köpt in till butiken !!!

Mina absoluta favoriter i år är:
Metallstjärnan i vitt med en underbar patina
samt den stora lyktan i svart med spegel i som ger
"never ending light" som det kallas.
Så vackert när man ställer ljus i som sedan speglar och reflekterar sig.

Är du sugen på ngt vackert till ditt hem
så är du varmt välkommen in till min nätbutik
Klicka bara på länken ovan

Ha en underbar dag alla fina
Kram !!

3 kommentarer:

  1. Hej hej !

    Håller med dig om att börja i tid och hinna njuta av det fina som man pysslar.
    Så fina bilder med fina saker.

    Ha en fin fortsätning på veckan !

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med jul men det är för tidigt än Först första advent.
    ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  3. Jag håller med, julen är för härlig för att bara vara mellan lucia och tjugonde dag knut! ;-)
    Är lite sugen på att prova de där rengöringsprodukterna som doftar kanel och apelsin, har du provat dem? Har du haft dem i butiken någon gång?
    Kramelikram!!

    SvaraRadera