onsdag 16 april 2014

Barndoms nostalgi !!!!!

Med dessa underbara burkar till picknicken
kan det bara bli bra !!!
 
 Man blir riktigt nostalgisk

 Perfekta att använda till pålägget i kylen

 Sötaste flaskorna att fylla med mjölk till kakorna


Tjolahopp !!!
Pyntar ni för fullt inför påsken?
Själv har jag inte kommit någonstans,
och jag är glad om jag hinner sätta påskris i barnens rum 
och lite ägg och blommor i köket.

Även om jag inte hinner så blir
 det blir nog påsk ändå tror jag !!!

Själv har jag haft full fokus på alla dessa
tokhärliga nyheter för barn (men även för oss vuxna)
som trillat in i butiken.

Visst är de helt ljuvliga !?!?

Picknick varje dag med barnen får det bli.

Ha en riktigt fin dag.

Kramelikram !!!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Men då, dom där små söta burkarna blev jag ju helt kär i!!!
    Kan jag beställa dom från din butik?

    Hälsningar Anncathrine / Blommiga Rutan

    SvaraRadera
  2. Verkligen söta grejer. det kom en lite söt hare till mig idag Sååå glad jag blev. Att få en påskpresent så där bara utan anledning det känns hur härligt som helst. Du kanske kände på dig att jag behöver piggas upp.
    Massor av TACK
    Önskar dig en fin Påskhelg
    Kram Meta

    SvaraRadera