fredag 4 april 2014

Härliga fredag !!!!






Visst är det något visst med fredagar !!!
Veckans bästa dag enligt mig.

Har vart uppe med tuppen.
Lilleman har ont i nacken efter alldeles för häftiga 
dans moves igår på dagis.
Så natten har vart ryckig och vi vaknade tidigt.

Men vad gör väl det !!!
Vädret är underbart, det knoppar i trädgården,
nystädat & massa gott i kylen att avnjuta i helgen.
Och framför allt vi mår bra.

Så nu är det fredags & helgmys till fullo.

Njuter även av min underbara bukett 
som jag fick av familjen när jag fyllde år.
Så underbart vacker !!!

Det är liksom de små sakerna i livet som är speciella.

Ha en fin helg !!
Kram
Icka

3 kommentarer:

  1. Så jättevackra blommor och härligt "runt omkring er"! Hoppas att Lilleman snart kan dansa omkring!!!!!! o busa lite m Storebrorsan!!!!
    Ha en härlig helg, kramar till er från "Perssons nere i byn"!

    SvaraRadera
  2. Underbart härligt med fredag och solen skiner . Vackra blommor . Ha en mysig fredag . Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Jag älskar fredagar! Har dessutom fredagskänsla alla torsdagar också, konstigt nog. Jobbar bara 3 1/2 h på fredagar så dagen är snabbt avklarad.

    Kram kram

    SvaraRadera