torsdag 29 januari 2015

Önskelistan till våren.......

Snyggaste kappan i marin med guldknappar från Lindex
Du hittar den Här

Go härlig kofta i grått från H&M.
Världens skönaste Jeans kommer ifrån K.O.I
KingsOfIndigo, 
dessutom är det Ekologiska.

Väst i marinblått från Lindex

 Sötaste armbandet från Sophie By Sophie
hittar du hos Kyss Johanna
 
Bästste skorna ever kommer ifrån
Claes Göran.
Sitter så underbart på fötterna vill jag lova.
Du hittar dom Här


Hej Hopp alla fina

Nu så är det ju snart tid för vårens planering och inköp i garderobsväg.
Har några egna guldkorn som jag bara älskar
Vissa är redan inhandlade.
Typ jeans, jacka, tröja & skor
Medan väst & armband finns kvar på önskelistan.

Med dessa vackra ting känner jag mig redo att möta våren.
Har snurrat in på blått fullständigt.
Innan har det varit mycket svart, svart & svart.
Men nu känns marinblått mer spännande.
Kan kombineras så snyggt med grått & brunt.
Får nog tacka min man för den insikten.

Nä nu blir det goaste kaffe koppen och mys med en snorig lillprins.

Ha en underbar torsdag alla fina.

I morgon är det fredag, tjohoo
Då skall jag visat ett annat inköp jag gjort som också är marinblått

Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar