onsdag 28 januari 2015

Vackraste kvisten........

 Körbärskvistar kan ju vara något av det vackraste som finns, 
i alla fall om ni frågar mig.

 Så spröda & vackra men ändå en stark känsla
av vad som komma skall.
Vår, sommar, sol & jordgubbar !!!

 Köpte en bunt senast jag var på Blomsterlandet.
 De står vackert i trappan i min loppisfyndade glasburk
(som ni dessvärre inte ser här)
tillsammans med underbaraste ljuslyktan
från Jeanne d´Arc Living som jag haft i min butik.


Hej på er fina !!!

Vilket ruggväder vi har idag.
I alla fall i Göteborg där vi bor.
Det blåser, kallt och småregnar...huua

Men vi har haft en gosig onsdag ändå
Lillprinsen är alltid ledig onsdagar då han har simskola
men idag kom vi inte iväg då han är rejält förkyld och hostig.

Istället blev det full mys hemma.
Med tända ljus, vackra blommor och gottefika vi köpt.
Ett gäng straffläggningar på NHL PS3 har vi hunnit med också.
Lilleman fullkomligt äger sin mamma vill jag lova. 

Nu blir med att göra middagsmat.
Ishockeymatch väntar ikväll för Noah.
Gäller att ladda upp med mat för att orka.
Idag blir det hemmagjorda köttbullar, potatis & råröda lingon.

Ha den bästaste av onsdagar

Kramelikram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar